مارالمارال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

مارال جونم

اول

1392/11/28 18:46
نویسنده : مریم
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

با وبلاگ قبلی خداحافظی کردم و اومدم اینجا چون یجورایی محیطش با شرایط الانم همراه تر بود.

اینجا یه خونه ی جدیه واسه من و مارال جونی، انشاا... تا وقتیکه بره مدرسه و خودش بتونه بیاد و بنویسه قلب 

دیشب اولین شب یلدای مارال جونی بود ، رفتیم به یاد هرسال خونه ی مادربزرگم (خدا رحمتشون کنه) همه ی فامیل بودن خمیازه شلوغ بود اما خوش گذشت ، من و آقای همسر هم خسته از اسباب کشیه این چندروزه تقریبا میشه گفت یه گوشه ولو بودیم  . ولی خستگیمون در رفت .

 

 همه تک تک با مارال عکس گرفتیم و بعداز شام هم یه عکس دست جمعی . انشاا... اینجام مثل وبلاگ قبلی عکسای روزانشو میزارم .  

 

عکس مارال جون با اولین هندوانه ی شب یلداش :

 

 http://www.8pic.ir/images/58048470708834217946.jpg

 

پ ن :

وقتی هر لحظه ی زندگیت درجا زدن است ؛ میگذارم ساعتها بخوابی

بیهوده زیستن را نیازی به شمارش نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ملیکا
4 دی 92 12:08
سلام دوستم "مارال جونی" رو از من دزدیدیا"مارال جونی "به صورت انحصاری ماله منه نبینم دیگه ازش استفاده کنیاااا!! ببوس مارال جونیمو
مریم
پاسخ
سلام گلی خوبه حالا نوشتم مارل جون نه مارال جونییییی وگرنه که فکرکنم کشته میشدم؟؟ !!! بله امتیاز انحصاریش مال شماست خاله خانوم
لیلا
7 دی 92 13:37
سلام عزیزم. دخملتو دیدم خیلی نازه ماشالا خداحفظش کنه لینکت کردم تو صفحم بازم بهم سربزن
مریم
پاسخ
سلام دوستم مرسی نظر لطفته حتما
ملیکا
8 دی 92 20:16
اگه مینوشتی مارال جونییییی که شک نکن خونت حلال میشد در ضمن امتیازمم نمیفروشما گفته باشم!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مارال جونم می باشد